掃呢頁CODE去手機

2015年5月1日 星期五

金馬倫戴雅絲 冇品人妻 [忽然1周 - 1031] MW,



金馬倫可能都係托眼鏡啫,嗱,大家再睇睇,隻手指由左邊托到去中間,明顯係想全方位「問候」人。

出外埠

金馬倫戴雅絲 冇品人妻

啱啱先喺今年 1月同 band友 Benji Madden結婚嘅金馬倫戴雅絲,一向對傳媒唔多 friendly,諗住成家立室脾氣會好啲?呵呵,大家真係太高估佢嘅人品嘞!

就上星期,呢位新手人妻出街,一見狗仔隊即用中指托眼鏡,大大個粗口手勢送俾大家,順便仲晒埋鑽石婚戒。講真,唔鍾意人影,咪笠頭套或者避開鏡頭囉,有必要粗口對待嗎?品呢樣嘢呢,無得強求嘅。不過咪以為手上大大粒石就可以提升人格囉,得嘅話,我哋同強國人晨早一家親

42歲嘅金馬倫同細 6年嘅 Benji Madden拍拖 7個月就結婚。

金馬倫當日都係普通行街,又唔係做啲唔見得光嘅嘢,唔知點解反應咁激烈。

中指肩負托眼鏡同送粗口嘅重任,無名指就晒巨型鑽戒,幾咁多用途。

鍾意就快D Share啦!