網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月24日 星期四

瘀爆!超窄皮褲惹的禍 G.E.M.當眾爆呔 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,



鄧紫棋穿上黑色窄身皮褲現身,打算騷吓小蠻腰兼顯得瘦啲!

next 1/1 pre

網友仲不留情面咁話G.E.M.明知腿粗就唔好着皮褲啦~

next 1/1 pre

好瘀呀!但好彩旁邊的鹿晗似乎未知。

next 1/1 pre

「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.)尋晚出席內地雜誌喺北京舉行嘅大型慈善活動,G.E.M.以閃爆小背心,配襯「曝光率極高」嘅黑色窄身皮褲現身,打算騷吓小蠻腰兼顯得瘦啲,不過有眼利嘅網友發現,於其中一個環節裏面,G.E.M.因動作過大加上本身雙腿粗壯,G.E.M.疑似撐爆皮褲拉鏈,認真失威!更有網友不留情面咁話G.E.M.明知腿粗就唔好着皮褲,又笑言G.E.M.知道之後應該會匿喺廁所喊!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!