網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月24日 星期四

單身定拍拖?樂基兒神回:in between 樂基兒,基兒,



樂基兒呢身透視裝,真係好有觀賞價值。

next 1/1 pre

樂基兒雖然抱病出席活動,但狀態依然好好。

next 1/1 pre

樂基兒勁風騷。

next 1/1 pre

樂基兒話自己嘅感情狀態依家係in between,有冇咁玄先?

next 1/1 pre

樂基兒話佢依家好開心,相信佢好快有好消息宣布。

next 1/1 pre

名模樂基兒(Gaile)出席Valentino男裝店開幕活動,談到身材很Fit,她表示今早上完跳舞班及做完高溫瑜伽,又謂自己患上感冒,仍在食藥。

問到近來忙甚麼?她說:「唔係特別忙,之前有飛內地行騷。(中秋節點過?)中秋節會同朋友食飯,每人整一樣嘢食。(你會整咩?)牛尾湯、芝士蛋糕。(緋聞男友有冇份食?)有。(被影到嗰位平頭男?)我要返去睇吓相先。」

談到是否趁中秋節團圓,她說:「因為我屋企人唔喺度(香港),好開心朋友屋企人叫埋我一齊食,而中秋節係中國一個大節日,係要慶祝吓。(你係咪ready新戀情?)唔知。(開心嘅?)開心。(咁即係single定unavailable?)in between(中間)。」

鍾意就快D Share啦!