掃呢頁CODE去手機

2015年11月20日 星期五

拒接王晶片唔係朋友 秋生冇戲拍「有困難當磨煉」 :),秋生,王晶,黃秋生,

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






黃秋生去年在雨傘運動,因為發表言論反對警方濫用暴力,被指撐佔中而成為內地封殺對象。他透露已有一年沒有戲拍,有十幾人要養的他經濟出現危機,雖然如此仍無悔去年發表的言論,只以「殺錯良民」形容整件事。對於多次在微博被導演王晶開火指罵,秋生斷然沒戲拍亦不會接拍對方的電影,以「大丈夫有所為,有所不為」來回應。

撰文:何永寧

黃秋生前日為明年再次公演的舞台劇《狂揪夫妻》宣傳,在紅磡接受訪問。計落過去一年他除了跟吳君如合作過《狂》劇,以及拍無綫正在播出的台慶劇《梟雄》外,秋生似乎受雨傘運動時發表過反對警察使用暴力的言論影響,目前處於半停工狀態。

■雨傘運動期間,王晶(右圖)多次在微博狙擊在內地拍劇的秋生。

經濟陷危機

秋生不諱言指不計客串在內,差不多一年沒有戲拍,他表示沒必要去了解原因:「做乜要了解?仲使乜了解點解啫?唔需要了解。Let it be呀嘛。經濟係有壓力,冇收入就有壓力㗎啦,我一個人養十幾人,經濟梗係有壓力。人生就係咁,你有困難嘅時候,先顯示到你人格,磨煉到你。好似𠵱家個人又唔熱又唔凍,涼緊冷氣,然後同人講『我好忍耐㗎』,你忍耐啲乜嘢。好多人空口講白話,話愛國嗰啲最多。啲愛國者一號、二號全部空口講白話。」

秋生承認經濟上有危機,但不足以打擊自己:「搵錢就停晒,又唔知發生乜嘢事,前景又唔知點樣,當然係會覺得有危機,但人生幾時係冇危機嘅呢?人生就好似一個旅程,人生隨時都有危機,講得誇張啲,我幾時死自己都唔知啦。如果人生成日諗呢啲,你嘅人生不但唔可以繼續向前行,而且每分每秒都會好唔高興。呢個時間,完全係畀我一個提昇,一個試煉,而且呢個試煉,又唔係衰到要死喎,咁先好吖嘛。」

■(左起)潘燦良、甄詠蓓、吳君如及黃秋生合作演出舞台劇《狂揪夫妻》。資料圖片 ■曾被無綫封殺的秋生(右),去年為該台拍攝劇集《梟雄》。劇照

「從來唔後悔」

談到跟導演王晶因去年雨傘運動在網上開火而埋下積怨,面對經濟壓力的秋生仍斷言不會接王晶的電影,他說:「唔會(接),大丈夫有所為,有所不為。咁樣唔等如執着一個仇恨,係費事大家尷尬。無謂多是非,無謂俾人講。」亦不會邀請對方去看自己的舞台劇,秋生說:「唔會,我哋亦唔係朋友,亦唔會返到轉頭。只要唔好再有互相謾罵攻擊,再加以陷害,再踩多腳就算嘞,阿彌陀佛。」

由反暴力而給人偷換概念變成支持佔中,秋生斷然沒有後悔去年的言論:「後悔乜嘢?後悔我自己hea足成年?我唔會。我從來唔會後悔,因為我諗嘅嘢,我講嘅嘢,我做嘅嘢,其實人哋點樣理解,我係唔能夠控制。呢個就係我嘅人生,我要面對,我就係有咁多風浪。咁有乜嘢要後悔?如果要推到最後,就係我要後悔點解當初要投胎,我唔應該嚟……所以冇後悔。」

場地:逸.酒店

鍾意就快D Share啦!