掃呢頁CODE去手機

2015年11月20日 星期五

【賈曉晨專訪】維護樊少皇一夜情生B JJ曾抑鬱想跳樓 :),樊少皇,賈曉晨,JJ,

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






待嫁新娘子賈曉晨(JJ)上周被爆與拍拖三年「力王」男友樊少皇入紙註冊結婚,兩人經歷過無數次分手,又復合,終於修成正果。JJ今日喺九龍塘法國婚紗公司接受《蘋果》專訪,深情剖白自己同「力王」一段情,JJ自爆拍拖期間常被人指罵係小三,又話佢哋令樊少皇前女友陳少霞斷水斷糧,JJ話好冤屈﹕「其實都係佢細個爸爸教育方式唔好,其他小朋友玩,佢就只可以打功夫,結果廿幾歲都未談過戀受。啱啱發育,仲咁大隻,男仔梗係需要,唔畀佢拍拖咪做錯囉。」

結果樊少皇因為一夜情搞大咗陳少霞個肚,女兒已經18歲大,JJ話﹕「佢哋雖然冇感情基礎,但之後都有住埋一齊,唔小心又生咗第二個(細仔13歲),其實佢份人好單純,好有責任感,從來冇叫人落咗小朋友。」咁杭州助手喺咪女友?JJ再替樊少皇解話﹕「分手後佢都係一個男人,都有感情需要,你問我佢有冇做錯?我會覺得大家都係成年人,要錯就雙方都有錯,只係中間處理得唔好。」

因為太多是是非非,JJ自爆屈出抑鬱病來,佢話﹕「佢乜都唔同我講,每次都係雜誌出咗先講。我哋嗌過無數次分手,但本身感情冇問題,後來經歷太多嘢,我有嘗試過自殺....好多次,試過食藥,最嚴重一次係喺朋友圈寫住『再見嘞大家,幫我照顧我爸爸媽媽』,嚇到班朋友衝晒埋嚟救我,當時我諗住跳樓。」

年半前JJ開始尋求精神科醫生協助,現在情況已經好轉,JJ笑笑口話﹕「食咗一年精神科藥,我發現好好,食完遇到乜唔開心,笑吓就過咗去。依家停咗藥半年,調理好身體準備生BB,再遇唔開心,就諗番食咗藥嘅感覺,等自己唔好轉牛角尖。」

(攝影:陳志嵐)
鍾意就快D Share啦!