掃呢頁CODE去手機

2015年11月20日 星期五

【找不同】周海媚溫碧霞美魔女出巡 :),周海媚,溫碧霞,

兩個美魔女,齊齊於今年踏入49歲。 next 1/1 pre 呢一日,周海媚就同男友人行街街。 next 1/1 pre 素顏出巡嘅周海媚一樣索爆。 next 1/1 pre 睇化妝品嘅時候,周海媚好留心咁聽店員講解。 next 1/1 pre 店員哥哥唔知係咪讚周海媚咁 ...


兩個美魔女,齊齊於今年踏入49歲。

next 1/1 pre

呢一日,周海媚就同男友人行街街。

next 1/1 pre

素顏出巡嘅周海媚一樣索爆。

next 1/1 pre

睇化妝品嘅時候,周海媚好留心咁聽店員講解。

next 1/1 pre

店員哥哥唔知係咪讚周海媚咁靚唔使買化妝品,搞到周海媚鬼咁開心。

next 1/1 pre

周海媚可能太認同店員哥哥嘅說話,所以忍手冇買。

next 1/1 pre

到最後咩都冇買就走咗。

next 1/1 pre

另一邊廂,做幸福少奶奶溫碧霞就走另一種風格。

next 1/1 pre

司機駕價值130多萬的名車管接管送。

next 1/1 pre

影星周海媚和溫碧霞同是1966年出生,生日只相差四個多月,齊齊於今年踏入49歲,雖然兩人都保養得宜,身材和樣貌未有走樣,絕對算得上是美魔女一族,但作風卻相當不同,周海媚樸素行街齋睇唔買,溫碧霞則有落地僅個多月、價值130多萬的名車候命管接管送。

素顏睇化妝品

近年主力在內地發展的周海媚,拍下不少受歡迎的劇集,與比她年輕七歲的建築師男友更是感情穩定,不惜長時間居於內地,日前難得回港,她以一身全黑打扮現身銅鑼灣,簡單地戴上黑框眼鏡,連妝亦懶得化,只見她在男友人陪同下行化妝品專櫃,逐個品牌慢慢研究,又被售貨員氹到哈哈大笑,不過全程齋睇冇幫襯,相當忍得手。

司機開門恭迎

至於下嫁富商何祖光的溫碧霞,結婚15年恩愛不減,樂得做幸福少奶奶,間中挑選喜愛的作品演出。日前記者發現溫碧霞悉心打扮現身金鐘高級酒店,貴氣的她優雅地邊講電話邊步出,此時一輛落地僅個多月、以其公司名義登記、價值130多萬的瑪莎拉蒂名車已停在門外不遠處,司機急急落車為她開車門,待她安坐後才駛走,絕對有闊太派頭。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集係張繼聰,想睇佢同老婆點樣喺個節目度耍花槍?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!