掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

33C李君妍愛 __,

大家記得收睇喇!《東網Baby》的「索女玩曬」系列,今期輪到無綫小花「翻版Kelly」李君妍!李君妍擁有33C-24-34均勻身材,去到沙灘自然受到男士「監視」,曾多次有「飛來蜢」在廁所守候希望結識她。不過,也通通被李君妍大派檸檬,她說:「呢啲都唔會係好男仔!」被𥄫得多的李君妍笑謂亦會反「監視」沙灘上的肌肉男,她笑說:「都會睇吓啲有胸肌、腹肌嘅男仔,最緊要線條靚。」憑節目《功夫新星》打出名堂的她平 ...


大家記得收睇喇!

《東網Baby》的「索女玩曬」系列,今期輪到無綫小花「翻版Kelly」李君妍!李君妍擁有33C-24-34均勻身材,去到沙灘自然受到男士「監視」,曾多次有「飛來蜢」在廁所守候希望結識她。不過,也通通被李君妍大派檸檬,她說:「呢啲都唔會係好男仔!」

被𥄫得多的李君妍笑謂亦會反「監視」沙灘上的肌肉男,她笑說:「都會睇吓啲有胸肌、腹肌嘅男仔,最緊要線條靚。」憑節目《功夫新星》打出名堂的她平日除了練詠春,也會在家針對性地做平板支撐運動修練纖腰,想知李君妍在沙灘上如何由淺入深示範平板支撐動作教大家Keep Fit?星期三就有得睇喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!