掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

奧運孫楊:【有片】「King楊」爆金句 網民:用實力回應! __,

(互聯網圖片)快啲上SO東波,睇吓孫楊點話自己係王者!http://bit.ly/2b0fZM4 中國泳手孫楊回應賀頓話「我係王者,我係新世代。(I'mtheking.I'mthenewworld)」之後,又在引起網民熱烈討論,有內地網民就話孫楊嘅回應勁霸氣,仲讚佢好「帥」咁話。亦有網民叫佢唔洗講咁多,用實力回應對手先係王道,希望孫楊千祈唔好輕敵。孫楊之前仲話唔知賀頓係邊個,英國的《每日郵報》亦有 ...


(互聯網圖片)

快啲上SO東波,睇吓孫楊點話自己係王者!

http://bit.ly/2b0fZM4 

中國泳手孫楊回應賀頓話「我係王者,我係新世代。(I'm the king. I'm the new world)」之後,又在引起網民熱烈討論,有內地網民就話孫楊嘅回應勁霸氣,仲讚佢好「帥」咁話。亦有網民叫佢唔洗講咁多,用實力回應對手先係王道,希望孫楊千祈唔好輕敵。

孫楊之前仲話唔知賀頓係邊個,英國的《每日郵報》亦有幽默地在報道標題中向孫楊作出溫馨提示,話佢就係嗰個奪去你金牌嘅人。唔少網民見到就話《每日郵報》果然有英式幽默,但因住又畀一堆玻璃心的中國網民叫佢道歉。

網民留言:

我家愛人ccx:「就愛這麼霸氣的孫楊」

Resign______:「太帥了」

15機制一班〜Ry的肖傑:「用實力擊敗挑戰者加油」

月雅:「支持孫楊,你是最棒的!加油!」

Aegis Raphael Ho:「陣間又叫daily mail道歉」

Karin Chau:「英式幽默真係好正!又寸又好笑」

Judy Cheung:「搵人掃下啲玻璃碎啦,唔該!」

梅爾吉普森:「記住了,你是運動員,不是演員!別和劉翔學!」

IRIS:「英文不錯啊」

艾子:「大話少說,拿成績說話吧!」

清香佳茗醉:「帥呆了,酷斃了」

Margaret FY Wong:「可唔可以就咁收手,唔好再丟架啦,好嗎?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!