掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

【有巨胸長腿】李彩華晒三點式Big走後輩 __,李彩華,

薑,果然係老嘅辣!一到夏天,女星不外乎都係晒胸露腰騷腿、晒胸露腰騷腿、晒胸露腰騷腿(好重要,所以要講三次)…雖然講到口臭,但最緊要有人Buy嘛!呢日,李彩華(Rain)趁唔使開工,就去咗船P放鬆一下,之後佢仲喺社交網站晒出噴血三點式照益吓班網民。相中見Rain戴上黑超,半躺喺遊艇上晒太陽。擁有33C巨咪嘅佢着上白色泳裝,驟眼望上圍認真「Big」爆!Rain上身吸睛,下身亦唔惹少,佢仲晒出一對煞食白 ...


薑,果然係老嘅辣!

一到夏天,女星不外乎都係晒胸露腰騷腿、晒胸露腰騷腿、晒胸露腰騷腿(好重要,所以要講三次)…雖然講到口臭,但最緊要有人Buy嘛!

呢日,李彩華(Rain)趁唔使開工,就去咗船P放鬆一下,之後佢仲喺社交網站晒出噴血三點式照益吓班網民。相中見Rain戴上黑超,半躺喺遊艇上晒太陽。擁有33C巨咪嘅佢着上白色泳裝,驟眼望上圍認真「Big」爆!Rain上身吸睛,下身亦唔惹少,佢仲晒出一對煞食白滑美腿擺晒甫,真係叫人唔知望邊好!

另外,女星王敏奕(Venus)同黎美言(Winkie)都有去咗玩水,佢哋不約而同喺社交網站晒出水着相向Rain挑機,不過論到震撼程度當然唔及前輩Rain嚟


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!