掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

里約奧運:【里約奧運】Emoji天后!火雞姐笑出宇宙 __,

(互聯網圖片)「58秒95?啊?!我以為是59秒!我有這麼快?啊?!我很滿意!」中國泳手傅園慧喺女子100米背泳準決賽游出58秒95排第3,創出自己嘅最佳成績,賽後訪問得知自己成績後表示不敢相信,三度擘大個口得個窿,表情相當誇張,訪問片段喺網上熱傳!傅園慧一向性格爽直,係隊中嘅「開心果」,今次於訪問中表情勁誇張,而且露出可愛哨牙,堅諗起《食神》嘅雙刀火雞,堅過癮!佢話游得快唯一「秘訣」就係「拼命游 ...


(互聯網圖片)

「58秒95?啊?!我以為是59秒!我有這麼快?啊?!我很滿意!」中國泳手傅園慧喺女子100米背泳準決賽游出58秒95排第3,創出自己嘅最佳成績,賽後訪問得知自己成績後表示不敢相信,三度擘大個口得個窿,表情相當誇張,訪問片段喺網上熱傳!

傅園慧一向性格爽直,係隊中嘅「開心果」,今次於訪問中表情勁誇張,而且露出可愛哨牙,堅諗起《食神》嘅雙刀火雞,堅過癮!佢話游得快唯一「秘訣」就係「拼命游」,強調今場絕對冇留力,「沒有保留(體力)……我已經用了洪荒之力了!」之前傅園慧因為傷病令狀態大跌,佢話呢三個月嘅恢復訓練「生不如死」,「鬼知道我經歷過什麼!真的是太辛苦了!」被問到決賽係咪充滿希望,佢就話依家嘅成績「已經很滿意了」,仲叫大家唔好阻住佢,因為佢要趕返去食公仔麵慶祝,認真搞笑!

即刻去東網足球facebook SO東波睇片

SO東波link

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!