掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

myTV SUPER用戶突破50萬 __,myTV,

李佳芯靠點播功能緊貼奧運<br>李佳芯用myTV SUPER隨時隨地選睇奧運心水項目。
myTVSUPER用戶突破50萬無綫myTVSUPER自4月18日正式推出以來,短短三個月已售出超過20萬個機頂盒,加上myTVSUPER手機應用程式,用戶合共已超過50萬,覆蓋之廣,滲透之快,足見全城熱捧!無綫貴為巴西奧運香港獨家轉播機構,亦為觀眾帶來前所未有的奧運新睇法!只需登入「奧運專區」即可隨時隨地點播42個奧運項目,幾時睇、邊度睇、睇啲乜,完全自己話事,讓觀眾全面自主收睇屬於自己的「里約 ...


myTV SUPER用戶突破50萬

無綫myTV SUPER自4月18日正式推出以來,短短三個月已售出超過20萬個機頂盒,加上myTV SUPER手機應用程式,用戶合共已超過50萬,覆蓋之廣,滲透之快,足見全城熱捧!無綫貴為巴西奧運香港獨家轉播機構,亦為觀眾帶來前所未有的奧運新睇法!只需登入「奧運專區」即可隨時隨地點播42個奧運項目,幾時睇、邊度睇、睇啲乜,完全自己話事,讓觀眾全面自主收睇屬於自己的「里約奧運」,從此不再是奧運約你,而是「你約奧運」!

史上首個於南美舉行的奧運,上周六正式展開!無綫貴為香港獨家轉播機構亦為奧運帶來全新睇法!除透過myTV SUPER設立八條頻道,將精彩賽事帶給觀眾外,更特設「奧運專區」提供42個奧運比賽項目,供用戶隨時隨地點播,除足球、籃球、排球、羽毛球、乒乓球、跳水、游泳、舉重、射擊等熱門項目,連靜水獨木舟、激流獨木舟、馬拉松游泳、彈網、自由式摔跤、古典式摔跤亦一應俱全,照顧不同需要,觀眾只需透過手機程式或機頂盒,即可欣賞到超過二千小時的比賽內容,無論安坐家中,抑或返工放工,都可隨時隨地收睇屬於自己的奧運,徹底顛覆以往要定時定候捕喺電視機前等睇心儀賽事的被動模式!

心水項目實冇甩漏

李佳芯首次為無綫擔任奧運主持,大讚myTV SUPER點播功能幫到手,她說:「我會用myTV SUPER嘅點播功能,揀我鍾意嘅賽事同運動員嚟睇!除咗自己鍾意嘅游水同體操項目,今屆都會特別留意香港運動員有份參與嘅賽事,好似單車同乒乓球,奧運有咁多比賽項目,一個人真係冇可能睇得晒全部,但係有咗myTV SUPER嘅點播功能就唔驚會錯過咗自己嘅心水項目」

朱凱婷表示會用點播功能緊貼中國飛魚寧澤濤的賽事。
  • 朱凱婷表示會用點播功能緊貼中國飛魚寧澤濤的賽事。
「奧運精」陳百祥自認貪心,用myTV SUPER煲晒奧運賽事就最啱。
  • 「奧運精」陳百祥自認貪心,用myTV SUPER煲晒奧運賽事就最啱。
陳庭欣偏愛冷門賽事。
  • 陳庭欣偏愛冷門賽事。

陳庭欣則有另類選擇,她說:「我就鍾意睇啲相對冷門嘅賽事,好似激流獨木舟,我就一定會捧場!雖然我唔算好在行,但係之前去拍旅遊節目都接觸過呢種運動,感覺非常之刺激緊張,充滿挑戰性,我仲膽粗粗試玩過一次,坐喺隻獨木舟度向下游衝,我仲唔小心撞親頭添,好彩有戴頭盔保護住,可想而知呢個運動好講究技巧,我就算睇到運動員玩都好有回憶!」

朱凱婷Mon實中國飛魚

朱凱婷指會用點播功能來網羅奧運男神,她說:「今屆有中國飛魚寧澤濤,六呎三吋高夠晒吸睛,又有美國菲比斯,德越混血體操運動員阮馬素,簡直係運動員加明星集一身,今屆我除咗睇直播外,仲會用myTV SUPER點播功能,追睇呢班奧運男神!」

陳百祥自言是「奧運精」,他說:「就算TVB唔搵我做主持,我都會瞓身睇奧運,但係咁多賽事,有啲仲同一時間進行,點算?今年勝在有myTV SUPER畀觀眾揀自己鍾意嘅賽事嚟睇,幾千小時嘅內容,我就好貪心嘅,大部分都會睇晒,足球唔在講,連我一生人唯一做唔到嘅運動---體操,我都會睇晒,咁就一定要靠myTV SUPER至搞得掂!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!