掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

【下月預產期】張嘉兒執好走佬袋隨時生 __,張嘉兒,

張嘉兒今日出席活動着平底鞋,乖!陀着八個月BB的藝員張嘉兒在將軍澳電視城出席myTVSUPER記者會,她說:「預產期在下個月,有朋友早咗一個月生,所以都有啲驚,希望BB唔好早出世,足磅易湊啲。(準備好未?)本來都未執『走佬袋』,但老公催我,依傢都執咗啲,佢比較緊張,仲話想帶攝影機入產房,但我驚對鏡頭會敏感,同埋都想佢focus喺我度陪住我。」張嘉兒透露希望自然分娩及餵人奶,而BB性別會稍後再公布。 ...


張嘉兒今日出席活動着平底鞋,乖!

陀着八個月BB的藝員張嘉兒在將軍澳電視城出席myTV SUPER記者會,她說:「預產期在下個月,有朋友早咗一個月生,所以都有啲驚,希望BB唔好早出世,足磅易湊啲。(準備好未?)本來都未執『走佬袋』,但老公催我,依傢都執咗啲,佢比較緊張,仲話想帶攝影機入產房,但我驚對鏡頭會敏感,同埋都想佢focus喺我度陪住我。」

張嘉兒透露希望自然分娩及餵人奶,而BB性別會稍後再公布。問到一班圈中好友會否做契媽?她說:「同陳茵媺、朱凱婷、曹敏莉等人有群組,都有問佢哋攞貼士,遲啲會會舉行baby shower。(身體狀況點?)懷孕初期容易嘔,但四個月之後就開始精神,不過依家又開始有啲攰,依傢已經停晒工作準備BB出世。(改名未?)英文名我同老公改,中文名就等老爺奶奶改老公,因為我同老公識嘅中文詞語都唔多。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!