掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

【老公操刀】林夏薇晒噴血水着寫真 __,林夏薇,

影到老婆咁靚,Jason啲攝影技術真係幾得。藝人林夏薇自去年下嫁金融才俊莫贊生(Jason)後,除了發展幕前事業之外,身為女強人嘅佢,其飲食王國已經擴充到九間咁多,真係事業家庭兩得意!婚後不時大解放嘅林夏薇,日前趁夏日炎炎,同老公孖住出海。着上藍色三點式泳衣嘅薇薇,望落真係好瘦,不過上圍仍然都咁堅挺,真係好令人羨慕!除此之外,薇薇仲係遊艇上影咗一系列嘅人妻寫真,大騷性感、青春同埋健康味道!同場加映 ...


影到老婆咁靚,Jason啲攝影技術真係幾得。

藝人林夏薇自去年下嫁金融才俊莫贊生(Jason)後,除了發展幕前事業之外,身為女強人嘅佢,其飲食王國已經擴充到九間咁多,真係事業家庭兩得意!

婚後不時大解放嘅林夏薇,日前趁夏日炎炎,同老公孖住出海。着上藍色三點式泳衣嘅薇薇,望落真係好瘦,不過上圍仍然都咁堅挺,真係好令人羨慕!除此之外,薇薇仲係遊艇上影咗一系列嘅人妻寫真,大騷性感、青春同埋健康味道!同場加映仲見佢帶埋兩隻愛犬出海添!薇薇係微博透露呢輯相,原來由老公出動攝影師,唔怪之得影得咁靚啦,她留言:「Happy family day#又怕曬,又要曬#多謝我御用攝影師:J.M.(Jason Mok)」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!