掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

孖陳國坤開船P 林雅詩三點式晒事業線 __,林雅詩,陳國坤,

林雅詩呢日去船P大解放,咦~仲有陳國坤噃!藝人林雅詩(Grace)日前趁着炎炎夏日,與陳國坤及海俊傑等好友開船P聚會,她表示因海俊傑難得回港,故大家聚首一堂,她說:「其實我哋係好好朋友,所以海俊傑返嚟香港,我哋約埋一齊去玩,真係好難得!」今年38歲已為人母嘅Grace着上三點式泳衣,大騷Fit爆身材及事業線,吸睛度爆燈!同仔仔落街捉精靈適逢暑假,問到仔仔有否與她齊齊去船P?她說:「冇呀,我問佢佢話 ...


林雅詩呢日去船P大解放,咦~仲有陳國坤噃!

藝人林雅詩(Grace)日前趁着炎炎夏日,與陳國坤及海俊傑等好友開船P聚會,她表示因海俊傑難得回港,故大家聚首一堂,她說:「其實我哋係好好朋友,所以海俊傑返嚟香港,我哋約埋一齊去玩,真係好難得!」今年38歲已為人母嘅Grace着上三點式泳衣,大騷Fit爆身材及事業線,吸睛度爆燈!

同仔仔落街捉精靈

適逢暑假,問到仔仔有否與她齊齊去船P?她說:「冇呀,我問佢佢話唔得閒,好忙要去上堂。佢依家學緊游水,想佢操得定啲先!(帶佢去玩?)呢排個個玩緊比卡超,所以我都要同佢一齊落街捉,我負責揸車同睇住佢,確保佢嘅安全!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!