網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月22日 星期四

何傲兒俾檸檬大隻主播食 [壹週刊 - 1459 - 生活] __,傲兒,何傲兒,M1,

大隻主播Water陪Lily行街,其間不停講爛gag氹Lily開心!同你吟一吟何傲兒俾檸檬大隻主播食近排忙住喺北京拍劇嘅何傲兒,只要攝到期就返香港出e ...






大隻主播 Water陪 Lily行街,其間不停講爛 gag氹 Lily開心!

同你吟一吟

何傲兒俾檸檬大隻主播食

近排忙住喺北京拍劇嘅何傲兒,只要攝到期就返香港出 event賺外快,好搏㗎!

工作做到冇停手,但自從同周子揚甩拖後, Lily就一直單身,不過佢咁靚女,身邊又點會無觀音兵吖,呢日 Lily就同大隻主播 Water現身銅鑼灣行街,其間男方不停心心眼望住 Lily,又不停講爛 gag想氹 Lily開心,可惜「襄王有心,神女無意」, Lily唧都唔笑,慘食檸檬嘅 Water好冇癮!





t可惜 Lily掛住四圍望笑唔出!





慘食檸檬嘅 Water最後冇癮獨自行先。

撰文:八珍 

攝影:陳亦龍


鍾意就快D Share啦!