掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

蘇韻姿力谷《愛·回家》收視 連阿媽都撐 __,蘇韻姿,

佢媽咪都撐呀,大家唔係唔撐佢呀!無綫將於五月以嶄新形式,鼓勵旗下藝人積極於各大社交平台上宣傳參演的劇集,並會統計藝人宣傳片段的總遊覽人數,宣傳量最高的 ...


佢媽咪都撐呀,大家唔係唔撐佢呀!


無綫將於五月以嶄新形式,鼓勵旗下藝人積極於各大社交平台上宣傳參演的劇集,並會統計藝人宣傳片段的總遊覽人數,宣傳量最高的劇集會獲得10萬港元給台前幕後食飯慶祝。有份於《愛·回家之開心速遞》演出的蘇韻姿受訪時表示會更加落力整理網上平台:「平時屋企人都好支持我,連我媽咪唔識用電腦都整咗個big big channel帳戶支持我。相信佢哋會更加踴躍分享同讚我啲嘢。」

而《宮心計2深宮計》主角之一的蕭正楠稱會努力宣傳劇集,更笑謂:「套劇好多靚女,必定會吸引網民注意,所以今次獎金係自在必得。依家係煩緊食乜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!