掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

迎接Mr.十周年紀念騷 布志綸預咗吵大鑊 __,Mr.,

布志綸好期待明年Mr.十周年紀念騷。歌手布志綸(Alan)到電台宣傳新歌《經得起變化》。歌名來自Mr.早期一首大熱歌曲的最後一句,Alan說是巧合,同 ...


布志綸好期待明年Mr.十周年紀念騷。


歌手布志綸(Alan)到電台宣傳新歌《經得起變化》。歌名來自Mr.早期一首大熱歌曲的最後一句,Alan說是巧合,同時亦十分符合現時心境:「初初單飛嘅時候聽到好多唔好嘅聲音,明明自己好畀心機去做音樂,但係都好似冇乜人理咁,但係我要提醒自己唔好緬懷過去,人要繼續向前走,而且最緊要記掛住自己嘅初心,要經得起變化。」

新歌除了勵志之外,同時亦記錄了朋友的愛情故事:「佢係一個時裝設計師,佢同鍾意嘅女仔分開咗,但係一直喺心入面記掛住,佢一直好畀心機去進步同努力,希望有朝一日見番對方時大家都會變得更好,但嗰份愛仍然喺度。」問是否希望新歌可以做朋友的紅娘?Alan笑說:「咁緊係希望喇!我有一直跟進佢哋嘅情況㗎,但係目前似乎就唔太明朗喇,哈哈!」

至於Mr.明年的十周年紀念騷,Alan說今次樂隊休息後再出發,想有點不同的變化:「我好堅持依家要集體創作,有咩要爭拗要吵大鑊嘅就即刻嚟,好過大家收埋唔講,我想追求創作大家都滿意嘅作品,而唔係講效率,獨立樂隊係可以更有態度。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!