掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

陳宇琛做監製拍電影 想搵個好角色畀老竇 __,陳宇琛,

通常就係爸爸開戲畀仔仔,依家調轉喇。藝人陳宇琛(Sam)以執行監製兼演員身份出席電影開鏡儀式,他表示今次已經是第二度兼任執行監製:「其實入行時已經想參 ...


通常就係爸爸開戲畀仔仔,依家調轉喇。


藝人陳宇琛(Sam)以執行監製兼演員身份出席電影開鏡儀式,他表示今次已經是第二度兼任執行監製:「其實入行時已經想參與多啲幕後工作,但當年太後生,又冇經驗,之後一邊做一邊吸收,識咗班朋友畀機會,嚟緊都係導演、監製同演員三方面發展。」他坦言監製工作較演員要兼顧的範疇更廣,有時也會分身不暇:「上次套戲又要做監製又要演出,記得有次喺旺角取景,已經開機拍緊,但我聽到後面有啲嘈吵,我就走咗去調停,忘記咗個鏡頭已經影緊。」問到有否向父親石修取經?他笑言:「佢問我點解唔搵佢拍,因為暫時未有角色啱佢,我當然想畀個好角色佢演至於製作方面,冇問佢意見,因為咁多年佢都係幕前演出為主,我自己開咗製作公司三年,一直好專注製作。」

他透露這部電影只在內地上映,雖然內地審批嚴厲,但他認為題材不涉及政治,問題不大。

另外,結婚年多的Sam被問到生育大計時,他稱已有計劃:「我哋想過吓二人世界先,而且依家係事業衝刺期,過埋今年,下年會計劃,我哋都好隨緣,父母又冇畀壓力我哋,依家努力搵咗奶粉錢先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!