掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

呼應十年前舊曲!鄧健泓新歌Sad爆唱反調 __,鄧健泓,

Patrick新歌呼應十年前嘅《阿四》。歌手鄧健泓(Patrick)十年前的《阿四》一曲描述一對小情人的戀愛故事,演繹為氹女友開心,甘於做阿四,結局是 ...


Patrick新歌呼應十年前嘅《阿四》。


歌手鄧健泓(Patrick)十年前的《阿四》一曲描述一對小情人的戀愛故事,演繹為氹女友開心,甘於做阿四,結局是1+1=2 happy ending。十年後,新歌《2+2=4》延續了《阿四》的戀事,在復刻《阿四》MV中的家居場景中,述說Patrick與女主角出現暗湧,女方背住Patrick繼續「收兵」,結局當然是so sad。

對於新歌在十年前後首尾呼應,Patrick說:「我創作這首歌曲嘅靈感來自2008 年嘅《阿四》,係對《阿四》唱了一個反調,唔係每個人肯為愛嘅人付出,就能有美滿嘅結局,預期困喺一個死局,預期不停嘅投訴……倒不如選擇離開。」

另外,鄧健泓會於4月29日舉行演唱會。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!