網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

名人:蔡欣熹推出婚嫁系列 周美鳳畀滿分 __,周美鳳,

周美鳯同阿女蔡欣熹一齊出席活動。名媛周美鳯女兒蔡欣熹與首飾品牌合作推出婚嫁系列,舉行發布酒會。二人一早在場打點,對於女兒今次的表現,周美鳳大為滿意,更 ...


周美鳯同阿女蔡欣熹一齊出席活動。


名媛周美鳯女兒蔡欣熹與首飾品牌合作推出婚嫁系列,舉行發布酒會。二人一早在場打點,對於女兒今次的表現,周美鳳大為滿意,更表示畀足一百分:「依家啲年青人成日做嘢要有興趣,其實應該就係一路做嘢、一路搵興趣,多啲諗、多啲睇吓,先至會知道。好似佢(女兒)之前夠成日話鍾意畫畫、又話鍾意寫嘢、又想做老師,最終做咗珠寶設計,咁呢樣都好啱佢。(你畀咗幾多錢阿女創業?)都用咗一百萬,佢今次設計嘅婚嫁系列又真係幾靚。」在旁的蔡欣熹亦自讚,表示設計這個系列都令她有結婚的衝動,周美鳳被問會否想個女快啲嫁?她表示:「我又冇乜所謂,呢啲要講緣分。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!