網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

遊杜拜冇得露肉 林雅詩爆囝囝最安心 __,林雅詩,

林雅詩早前趁住囝囝復活節假期就一齊飛去杜拜玩六日。藝人林雅詩(Grace)早前趁住囝囝復活節假期,帶埋囝囝以及媽咪飛去杜拜玩六日,更大讚當地食物質素不 ...


林雅詩早前趁住囝囝復活節假期就一齊飛去杜拜玩六日。


藝人林雅詩(Grace)早前趁住囝囝復活節假期,帶埋囝囝以及媽咪飛去杜拜玩六日,更大讚當地食物質素不錯,她說:「小朋友未去過,畀佢見識吓,咁佢都幾鍾意,因為有個以車為主題嘅樂園,佢好喜歡。」估唔到Grace同囝囝一樣鍾意刺激嘅嘢,兩母子仲係個沙漠上「飛車」,她說:「其實唔係我揸,只係我哋坐喺架四驅入面,個司機揸得好快,個感覺好似就嚟飛落沙咁!」

面對當地高達三十幾度高溫,Grace都帶備唔少背心同熱褲去,但點知統統都唔着得要包到實,囝囝見到Grace着成咁反而最開心:「當地衣着真係好嚴格,唔好露肉,所以當地領導都會check我哋啲衫合唔合格,我好多衫帶去都着唔到,要喺當地買過!(囝囝見到你包到咁唔慣?)佢反而開心,因為佢話我咁着成咁最安全,令佢安心,佢份人好保守!平時同佢游水佢都要求我着潛水衣,真係畀佢激死!」

貪玩嘅Grace仲化身百厭媽媽,幫囝囝男扮女裝,她說:「因為我囝囝皮膚白似女仔,咁啱我哋又要包到實,所以我特登用粉紅嘅巾包住佢,點知好多人都以為佢係女仔,證明我係成功咗。」Grace又笑言因為每日都係風沙中度過,所以每次返到酒店落妝都會抹好多沙塵出嚟。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!