網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

要上山!泳兒搬新屋嗌腳仔攰 __,泳兒,

泳兒話會喺《流行經典50年》唱《感應》。歌手泳兒(Vincy)於將軍澳電視城錄影節目《流行經典50年》,她表示會獻唱自己第一首派台歌《感應》:「我成日 ...


泳兒話會喺《流行經典50年》唱《感應》。


歌手泳兒(Vincy)於將軍澳電視城錄影節目《流行經典50年》,她表示會獻唱自己第一首派台歌《感應》:「我成日都唱,但喺呢一排少咗喺香港唱。因為上年年中失聲,依家身體康復慢慢唱番,呢隻歌對我呢嚟講意義好大。」她又謂亦會於節目中獻唱謝霆鋒的《愛後餘生》。

曹格監製新歌

Vincy透露月尾會有新廣東歌推出,並找來曹格為她監製及製作新歌:「其實都有一年冇出廣東歌,中間出過一隻Hi-fi碟,唔知點解好多人覺得我好耐冇出過歌。」她謂新歌為朋友的家人而唱,並認為歌曲意義重大。

演習以為真.火警

提到前日回公司開會期間遇上火警演習,Vincy說:「我真係以為着火,因為同事聞到燶味。我行咗27層樓梯,落到樓吓問保安員邊到起火,佢答我係演習,我O晒嘴。原來全公司人都知,係得我一個唔知。我入咗公司十幾年,開咁多次會,我未試過走火警同行27層樓梯,好彩着波鞋。」Vincy又指行完27樓梯後,雙腳感到疲倦。與男友同居的她說:「我啱啱搬咗屋,新屋嗰度要上少少山,夜晚行上去,我隻腳真係好攰。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!