網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

鄭敬基挑戰演冷血角色:同自己相反  __,鄭敬基,

專業!歌手鄭敬基(Joe)近日忙於拍攝無綫劇《危城FirstLady》,劇中他扮演「陰私財」一角,Joe接受東網訪問時表示:「呢個角色係一次大膽嘅嘗試 ...


專業!


歌手鄭敬基(Joe)近日忙於拍攝無綫劇《危城First Lady》,劇中他扮演「陰私財」一角,Joe接受東網訪問時表示:「呢個角色係一次大膽嘅嘗試,因為係做一個表面睇嚟好似好富貴嘅人,佢係香港1992年殯儀業裏面嘅富三代,接管咗屋企嘅殯儀事業。」

劇集的背景為1992年,要在香港尋找拍攝場地實在不容易,幸好畀劇組找到大潭篤道附近一個宿舍。鄭敬基說:「自己未試過要做一個冷血到入骨嘅人,同自己生活好唔似,所以好大挑戰。」導演指他的角色會愈來愈沉,但因未收到劇本,所以未了解角色的性格轉變。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!