網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

無心插柳闖影壇!陳漢娜克服驚青恨做殺人犯 __,

陳漢娜最近喺影壇發光發亮。24歲影壇新貴陳漢娜(Hanna)不同於普遍女星Sell親切開朗,她不笑的時候有種冷若冰霜的距離感,在鏡頭內有一種特別的氣質 ...


陳漢娜最近喺影壇發光發亮。


24歲影壇新貴陳漢娜(Hanna)不同於普遍女星Sell親切開朗,她不笑的時候有種冷若冰霜的距離感,在鏡頭內有一種特別的氣質,但當她笑的時候擠出酒窩,亦不失甜姐兒感覺。對於被封為「新文青女神」,Hanna直言嗜好文靜,例如睇戲、睇書、畫畫,喜歡的運動都是一個人跑步,不過慢熱的她跟好友相處時也可以勁嘈吵。

繼在電影中飾演古天樂女兒後,Hanna將與林家棟、任賢齊等合作並擔正女主角,前途無限,但她直言入行是無心插柳,小時候完全冇表演欲,反而想做幕後:「細個冇諗過做演員架!我讀美術、設計,我好鍾意電影,諗住畢業後係做幕後,可能係緣分,令我有機會演戲,依家仲愛上做演員。(細個有冇參加過演戲?)真係冇架!冇玩舞台劇、劇社,驚面對好多人,成為全場焦點好緊張!但入行後要克服,試過做宣傳,側邊好多勁人,到我上台講嘢,緊張到聽唔到自己講咩,依家叫好咗啲。」

Hanna曾飾演反叛少女角色,因離家出走到泰國最終慘被殺害,她直言對這類題材較黑暗的電影情有獨鍾,之後想繼續挑戰:「其實我咩都想演,令自己不斷進步,但我鍾意睇啲比較Dark嘅戲,想做殺人犯、精神有問題嘅角色!平時我個人太正經喇!要做啲唔同嘅嘢。」Hanna直言因外型被框了多數演陰沉角色,甚少有人找她演活潑角色,但自認其實也有喜劇天分:「最近有劇組人員話我啱做諧星,可能講嘢太白痴,證明可以試吓做喜劇,不過我知好難演。」

場地:Goobne Chicken 鳴謝:Barry@relaxdearhk

化妝:Chichi Li 髮型:will yu@the attic


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!