網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

名人:着衫樸素!琦琦爆任晴佳唔貪靚 __,琦琦,

兩母女着衫Style截然不同,一個花巧,一個就樸素。名模琦琦出席時裝品牌MOISELLE亞洲首間概念店THEEARTHSTORE開幕禮,她表示除了工作 ...


兩母女着衫Style截然不同,一個花巧,一個就樸素。


名模琦琦出席時裝品牌MOISELLE亞洲首間概念店THE EARTH STORE開幕禮,她表示除了工作時間,平時甚少穿高踭鞋。她又透露女兒任晴佳(Ella)會穿她的高踭鞋:「我畀佢着,但唔畀佢着住行樓梯,驚佢整親。不過依家好少攞嚟玩,做完功課都瞓覺。(着住行catwalk?)佢會着我啲衫,企上張櫈轉,條裙飄逸,佢覺得好得意。(兩母女一齊買衫?)旅行會,平時佢好少行街。(留衫畀個女大個着?)經典或特別款會收藏,可以留畀佢。」

兩母女大頭蝦性格

琦琦指Ella從不貪靚,穿衣亦很樸素,平日只穿衞衣、牛仔褲及運動裝,而衣櫥中的服裝只有白、黑及灰色,琦琦又笑言她自己及老公任達華的服飾更花巧。此外,她指女兒愛戴幼身戒指,不過就似自己大頭蝦性格,經常弄不見東西:「啲戒指又幼,戴一隻唔見一隻。(有冇送鑽飾畀囡囡?)每年都有,花形鑽石,不過佢未識欣賞。(老公有冇每年送一粒畀你?)唔止,不過講起好內疚,前排唔見保險箱鎖匙,新年冇得戴戒指。」

旅行唔見行季箱

另外,琦琦透露早前到了夏威夷旅行,但在機場漏了行季箱:「最後搵得番,夏威夷酒店亦都打電話嚟話搵到我個女隻戒指,仲問使唔使寄過嚟,我話唔使,運費仲貴!(會唔會唔見個女?)呢個唔會,過馬路會拖實佢,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!