網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

尼古拉斯基治自爆演多4年戲退居幕後 __,尼古拉斯基治,

尼古拉斯近日自爆演多4年戲退居幕後!曾憑《兩顆絕望的心》(LeavingLasVegas)封奧斯卡影帝的尼古拉斯基治(NicolasCage)可能過幾 ...


尼古拉斯近日自爆演多4年戲退居幕後!


曾憑《兩顆絕望的心》(Leaving Las Vegas)封奧斯卡影帝的尼古拉斯基治(Nicolas Cage)可能過幾年息影!尼古拉斯近日於美國波多黎各宣傳《Primal》時,表示將會重投製作工作:「導演係我一直想做嘅事,因為我而家主要係個電影演員,我會繼續拍多三、四年戲,然後我希望專注多啲導演工作!」他另自爆唔開工時有「自我毀滅」的情況,表示喜歡工作的結構與生活,所以成日都想開工!

除了愛工作之外,尼古拉斯多年來多次被爆財困,更曾賣出包括城堡的大宅,他於訪問中亦表示自己曾因為要找數而拍戲,好似平常人一樣開工為搵錢,他自言要面對以往犯過的錯誤,為自己於經濟上解困:「不過就要搵到適合我演出的電影,而且好似每個人一樣,搵到錢交租交費。講到底都係份工。」不過他直言現時仍喜歡表演:「我鍾意電影以及表演嘅力量,我鍾意練習,令我同我嘅手藝保持聯繫,我覺得我現時比以前更好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!