網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

羅拔唐尼被靠邊站  Eason寸爆企中間:超人嗎 __,Eason,超人,陳奕迅,

Eason分不清漫威同死敵DC的分別,有粉絲表示不滿。漫威超級英雄大片《復仇者聯盟:無限之戰》(Avengers:InfinityWar)昨日在上海大 ...


Eason分不清漫威同死敵DC的分別,有粉絲表示不滿。


漫威超級英雄大片《復仇者聯盟:無限之戰》(Avengers:Infinity War)昨日在上海大搞宣傳活動,結果惹來是非不斷!除了被指安排失當而令二萬粉絲逼爆迪士尼樂園造成大混亂而要「封館」之外,晚上舉行的「漫威10周年慶典」亦鬧出是非!

有指早前活動舉行之前一眾超英粉絲已不開心,原本應該是由片中一眾超英巨星「鐵甲奇俠」羅拔唐尼(Robert Downey Jr.)、「邪神洛基」湯赫度斯頓(Tom Hiddleston)、「蜘蛛俠」Tom Holland及「變形俠醫」麥克韋化奴(Mark Ruffalo)孭飛的發布會,卻因企位及Eason言論等問題,惹來是非不斷!

有粉絲因眾星大合照時的「企位」問題而在社交網留言狂鬧!有粉絲留言:「中間位呢個問題,我知道要安排到歌手一邊、主創一邊的合照情況,但主辦方唔通唔識點協調畀主創佢哋企中間位?假假地都係客,又係主角,唔通唔應該企中間?主辦方搞咩呀?」而歌手上台前,主持人對羅拔唐尼說了一句:「Would you mind step aside?(你介唔介意企埋一邊?)」亦被批評欠缺禮貌!

變成「中間」位置畀咗陳奕迅(Eason)企之外,有粉絲亦不滿Eason竟然分唔清漫威同死敵頭DC的分別,在台上居然用DC王牌角色Superman(超人)來形容出席的超級英雄!當時Eason在台上說:「他們叫甚麼人?超人嗎?」即有人「更正」話係復仇者聯盟,Eason就回應:「超級英雄,Whatever(是但啦)。」有漫威fans留言大鬧Eason唔尊重:「你以為佢哋係邊個?我真係真係好嬲,希望我愛嘅演員永遠唔好再嚟中國宣傳!」亦有粉絲指理解Eason雖然是想找個形容詞來形容「超級英雄」,但理解不等於不被批評。

有粉絲留言說:「喺接受演出邀請之時,最基本就係要做番啲準備。所以重點唔係喺陳奕迅對於漫威超英嘅唔尊重,而係對於自己參加一場節目業務水平準備唔夠,所以被鬧係冇可厚非,因為問題都係喺自己身上。」亦有粉絲批評漫威慶典唔應該請歌手上台表演:「想像吓羅拔唐尼喺台下聽Eason唱廣東歌《Let It Out》,感覺好魔幻!」總之兩批粉絲互相開罵,又要陳奕迅道歉等等,之後陳奕迅刪除之前發的微博,相信不想罵戰延續。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!