網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

無悔移民台灣!蔣雅文自斷後路翻身雙贏 __,蔣雅文,

蔣雅文就話自己係個任性嘅人,當年冇知會屋企人就去咗台灣。前歌手蔣雅文(Mandy)移居台灣十年,早前Mandy返港擔任瑞士天梭表全球首間期間限定咖啡店 ...


蔣雅文就話自己係個任性嘅人,當年冇知會屋企人就去咗台灣。


前歌手蔣雅文(Mandy)移居台灣十年,早前Mandy返港擔任瑞士天梭表全球首間期間限定咖啡店的文青顧問,為咖啡店籌劃地點和裝潢。講到在台灣的生活,在當地開設食品店的Mandy笑言:「我平時好『烏where』,冇咩時間打扮,個頭夾住鯊魚夾,每日都要返工,好多朋友都以為老闆娘就喺嗰邊印印腳,以為我唔使做!」Mandy表示自己在工作上找到滿足感,所以一輩子也不會退休。

講到當年放下歌手身份,選擇移居台灣,Mandy坦言需要一份衝動:「我有一團火,搵到對付自己嘅方法,當年我醒起自己25歲,開始懷疑呢一個年紀算係人生轉捩點,如果要轉行就係最後機會!我畀自己一晚時間諗,繼續留喺度定係走?」決定要走之後,Mandy即斬斷自己後路:「嗰陣時退咗屋租,將屋企所有靚靚開工衫全部捐咗出去同送畀公司新人,高踭鞋送晒畀人!」Mandy承認自己任性,甚至沒有知會家人就選擇移民:「我係好難控制嘅反叛女,但我係屋企長女,有做好自己責任嘅。」

Mandy在台灣認識了老公朱經雄,更指對方改變了她:「我本來係一個好嚴謹、步步為營嘅人,我選擇去台灣係我人生最任性嘅決定。去到台灣打開咗我比較隨性嘅開關,我識咗我老公,佢係一個完全冇辦法畀我控制嘅人,反而咁令到我好輕鬆,冇咁大壓力。」但她笑指妹妹蔣雅詩卻重蹈她覆徹:「妹妹都畀我影響得幾深,有啲我覺得佢過咗龍,我同佢都係陽光味重啲嘅女仔,覺得要靠自己,拍拖食飯要AA制,又唔鍾意收禮物,唔想欠咗人哋,比較偏激,但我30歲後學識平衡。」

服裝:Inital

手錶:Tissot Everytime Swissmatic

場地:TISSOT Swissmatic Pop-up Cafe by BREAD,ESPRESSO &


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!