網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

正式做人妻!茜拉晒婚照幸福滿瀉 __,茜拉,

恭喜茜拉正式榮升人妻!曾參加內地節目《我是歌手》而喺內地人氣急升嘅馬來西亞女歌手茜拉,去年驚爆喜訊,宣布同拍拖兩個月嘅圈外男友HarisElias喺吉 ...


恭喜茜拉正式榮升人妻!


曾參加內地節目《我是歌手》而喺內地人氣急升嘅馬來西亞女歌手茜拉,去年驚爆喜訊,宣布同拍拖兩個月嘅圈外男友Haris Elias喺吉隆坡舉行訂婚儀式。今日茜拉就喺社交網宣布同男友拉埋天窗,正式結為夫妻嘅消息,仲好開心咁話:「感謝所有親朋好友的支持,我與我心愛的真命天子Haris已經許下我們的愛情誓言,正式成為夫妻。希望大家能為我們送上美好的祝福,我們會一直幸福下去!」茜拉言詞間都流露住喜悅之情,相中見到一對新人着住白色傳統嘅禮服,茜拉依偎在老公膊上,二人笑得甜蜜,另一張見到茜拉則換上紫紅色嘅傳統禮服,被一班姊妹圍着,場面溫馨,網民亦紛紛送上祝賀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!