網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

為鋼管舞瞓晒身 朱晨麗大髀內側起水泡 __,朱晨麗,

聽落都覺痛……藝員朱晨麗為無綫新劇《棟仁的時光》在中環派咖啡宣傳,朱晨麗劇中大跳性感鋼管舞的場面今晚將出街,她笑說:「自己都好期待,係健康性感,唔係暴 ...


聽落都覺痛……


藝員朱晨麗為無綫新劇《棟仁的時光》在中環派咖啡宣傳,朱晨麗劇中大跳性感鋼管舞的場面今晚將出街,她笑說:「自己都好期待,係健康性感,唔係暴露,拍嗰陣練咗好耐,好想睇吓出嚟嘅效果。」

朱晨麗為拍攝劇中鋼管舞場面搞到周身瘀,因為要用美腿挾實鋼管旋轉跳舞,連大髀內也起了水泡,她說:「自己有跳開舞,初時都以為會易上手,但係初期上極都上唔到鋼管,好有挫折感,惟有練多啲,瘀多幾次,就唔會feel到瘀痛嘅感覺。」

朱晨麗被笑問是否因皮膚太白滑被跣下鋼管?她笑說:「哈哈,多謝,唔係,係因為跳嗰陣會出汗同所以令到鋼管好跣啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!