網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月20日 星期三

【也許相愛很難…】分手7年再相聚 蓋世寶:佢已經有自己一個家庭 林景弘:我仲記得佢生日|每日封面 __,蓋世寶,

記得蓋世寶Lulu上次訪問講過,自己錯過咗開花結果嘅一段情。「已經錯過咗,我問自己有冇後悔,有冇做錯,呢個世界喺愛情方面無對錯,兩個人嘅事第三者係唔會 ...




記得蓋世寶Lulu上次訪問講過,自己錯過咗開花結果嘅一段情。「已經錯過咗,我問自己有冇後悔,有冇做錯,呢個世界喺愛情方面無對錯,兩個人嘅事第三者係唔會知道咁多嘅,我的確錯過咗。佢有正式求婚,我考慮咗接近一年,結果都係拒絕咗,對嗰件事好內疚。」Lulu口中嘅佢,就係曾經拍拖7年嘅林遠迎,今日佢特別請嚟舊情人做《蓋世寶訪問你》嘅嘉賓。

蓋:歡迎今日嘉賓林遠迎Jason,相信有睇開電視嘅朋友,對你都一定唔陌生,不過佢哋又未必知道,原來你改咗名,叫做……

林:叫做林景弘,風景個景,因為有好多個弘字,我每次講嘅時候都要解釋,泓大嘅泓無三點水。

好想知道,當日Lulu拒婚,大家分手收場,Jason有冇嬲過佢呢?

林:分手之後其實好少聯絡。我嚟得做訪問,知道亦都唔怕外邊有咩說話,自己行得正企得正!

蓋:Me too!

Jason接受舊愛Lulu邀請做訪問,佢老婆有冇呷醋呀?

林:無喎,我都會同佢講,而佢都好相信我,我會話俾佢聽,Lulu搵我做訪問,我覺得有咩可以幫到佢咪幫囉。

蓋:我解釋啦,其實每個人都有過去,過去嘅事情唔需要介意。

林:識佢之前仲拍過兩次拖。

蓋:點解我唔知嘅?

林:唔係呀,你知嘅。我哋都係做番朋友,無乜問題,又唔係做啲乜嘢壞事,搞到以後做唔到朋友。

以朋友身份,Jason會點樣勸勉佢,四十歲人應該要結婚?

林:又咁樣講,我其實覺得唔需要轉變喎,鍾意結婚咪結,唔鍾意結咪唔結囉,其實喺呢一刻我都覺得唔結婚其實幾舒服嘅,結咗婚會有壓力,睇吓你自己肯唔肯去承受呢個壓力囉。當年你個訪問都講得唔錯,你覺得自己未係時候吖嘛。

蓋:要我應承嘅話,其實真係一分鐘就夠;要拒絕嘅話,唔係講緊嗰樣嘢,係所有嘢,我知道自己係咁樣,當年又仲細呢。

林:人其實好簡單,只要按照自己想做嘅去做咪得囉,無話要對得住邊個,對唔住邊個,自己覺得咁樣開心咪去做囉。

蓋:俾你再揀,會唔會想做女人?

林:我點解要做女人?

蓋:因為男人嘅責任太大。

林:今時今刻又唔一定係咁樣講嘅,只係有啲嘢我自己想揹上身,我覺得下世再做嘅話,都係想做男人,唔鍾意做女人,做一個無責任感嘅男人。

蓋:我都想呀,做一個靚仔,但係無責任感,唔使負責任。

Lulu同Jason拍拖7年,雖然最後分手收場,但仍然做到朋友,唔係成日見,但心裡總有個位置留俾對方。

林:其實都真係無試過咁樣坐低傾偈,就算喺同一個場合都唔係講太多嘢,但都會關心對方嘅,都一定會問吓近況。

蓋:我其實今天有諗過帶咆咆出嚟,不過一陣要做訪問,所以唔方便。

林:咆咆都應該唔記得咗我。

蓋:狗仔好好記性㗎,當年係同佢一齊執返嚟嘅。

分手到而家都接近5年,唔知佢哋仲記唔記得對方嘅生日呢?

林:我梗係記得。

蓋:你唔記得囉,你最近無傳短訊俾我喎!

林:無傳就係因為唔得閒,不過我記得嘅,因為你同某君係同一日生日,所以點會唔記得呢。

咁多年嚟,對方生日當天,會唔會諗起佢?

林:記得生日,自不然就會諗起佢。

蓋:我其實記得好多人嘅生日日子,因為已經代表咗嗰個人,如果我唔記得咗嘅話,對方應該已經唔喺我心裡面。

林:好,我應承你,我會記得去做。

蓋:我提你囉,我好搞笑,會提啲好熟嘅朋友,今日我生日呀,快啲祝福我啦,有時候我係會咁樣㗎。

如果有一日,真係唔記得對方生日,會唔會提佢?

蓋:唔需要啦,因為我唔介意嘛,同埋佢已經有自己一個家庭,我唔覺得需要咁樣做,不過佢仍然係我朋友。

林:絕對係朋友,我都覺得佢好真!

那些年遇到的那個他/她,都係人生裡頭嘅部份回憶,偶爾回味吓,原來當年分手嘅遺憾,只不過係一場春雨,而家已洗去無痕。

策劃:肥A

攝錄:黃志明、蕭敬漁

蓋世寶髮型及化妝:Venus(嫁妝)


鍾意就快D Share啦!