網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月20日 星期三

劉倬琦爆前無綫高層以權謀私?何麗全反駁無中生有 __,何麗全,劉倬琦,無綫,

何麗全透露劉倬琦返港後曾見面斟合作,但拒回應對方對他的指控。
何麗全透露劉倬琦返港後曾見面斟合作,但拒回應對方對他的指控。亞視昨日於灣仔會展舉行《英雄本色》網絡劇發佈會,亞視行政總裁何麗全透露今次是周潤發版本的前 ...


亞視昨日於灣仔會展舉行《英雄本色》網絡劇發佈會,亞視行政總裁何麗全透露今次是周潤發版本的前傳,會從香港及內地招募新演員,預計開拍12集。而曾任無綫高層的何麗全,近日被指遭44歲的前無綫藝員劉倬琦貼街招,控訴他跟陳志雲當年聯手壓迫下屬、以權謀私,街招又指崔建邦、陳敏之及唐詩詠是「擦鞋藝人」。劉倬琦接受傳媒訪問稱目前要食情緒病藥,但否認曾貼街招。



劉倬琦 資料圖片 劉倬琦 資料圖片
何麗全(左三)昨日宣佈亞視已買版權,將拍攝網劇《英雄本色》。

何麗全(左三)昨日宣佈亞視已買版權,將拍攝網劇《英雄本色》。

面對以權謀私等指控,何麗全說:「我未睇報道,唔係事實嘅嘢,我唔應該去評論,佢(劉倬琦)喺美國返嚟,我哋有見過面,有傾過合作,但係未有合適工作,呢啲無中生有嘅嘢,就唔方便去評論,公道自在人心,我冇做過,就唔使去理,同埋亦冇事實根據。」他又表示當年不可能以權謀私:「以前公司(無綫)係一個非常有制度,冇可能以權謀私,公司咁多演員,佢紅當然係佢嘅努力,如果捧就成功,咪好容易。」

採訪:黃曉妍 

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!