網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月20日 星期三

鄧紫棋(G.E.M.):凡士林急救皮膚!G.E.M.公開低成本保濕法 __,G.E.M,G.E.M.,鄧紫棋,

歌手鄧紫棋(G.E.M.)近日同合作咗11嘅蜂鳥音樂爆出合約糾紛,雙方都各自發出聲明各執一詞,不過演唱會都要繼續開!飛咗去加拿大嘅佢,準備多倫多站巡唱 ...


歌手鄧紫棋(G.E.M.)近日同合作咗11嘅蜂鳥音樂爆出合約糾紛,雙方都各自發出聲明各執一詞,不過演唱會都要繼續開!飛咗去加拿大嘅佢,準備多倫多站巡唱,但點知皮膚太乾,佢即時打番香港問醫生點算,之後佢好大方拍片同大家分享一個簡單又低成本急救皮膚嘅方法添!

佢話只要用凡士林同濕嘅紗布,咁就可以達至保濕效果:「在臉上塗薄薄的一層,用濕的紗布貼在臉上,敷三十分鐘,再用紗布搓乾淨,你們一定要試一下!」但佢就溫馨提示大家唔可以日日咁敷,唔少網友都話佢皮膚咁好,係有秘訣,仲話一定要跟足試吓先!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!