網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月20日 星期三

視帝馬德鐘空降《使徒》鬥三影帝 __,馬德鐘,

馬德鐘與吳鎮宇再結片緣,大鬥「戲」功!
視帝馬德鐘空降《使徒》鬥三影帝藝人馬德鐘早已加盟邵氏兄弟,就連囝囝馬在驤亦已簽約旗下,可想而知他對公司相當有信心。去年奪得無綫視帝的德鐘坦言想拍多些電 ...


視帝馬德鐘空降《使徒》鬥三影帝

藝人馬德鐘早已加盟邵氏兄弟,就連囝囝馬在驤亦已簽約旗下,可想而知他對公司相當有信心。去年奪得無綫視帝的德鐘坦言想拍多些電影,公司當然支持,安排他於邵氏電影《使徒行者2諜影行動》中,與三大影帝張家輝、吳鎮宇及古天樂大鬥演技!

戲中,德鐘飾演警察一哥角色,西裝骨骨的他有型之餘,更大晒「戲」場,他受訪時笑說:「好榮幸可以同多位好戲之人合作,之前喺電視劇《衝上雲霄》都同吳鎮宇合作過,今次可以重逢好開心,拍出另一種火花,最特別係今次唔使着軍裝,通常都係辦公室景,比較舒服。」






鍾意就快D Share啦!