網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

劉穎鏇入鬼屋嚇人 __,劉穎鏇,

劉穎鏇(右)與陳曉華萬聖節鍾意扮嘢。
劉穎鏇入鬼屋嚇人藝人劉穎鏇(Tiffany)、陳曉華(Hera)、鄧佩儀、戴祖儀、郭子豪和麥凱程昨日到將軍澳電視城出席明珠台萬聖節電影宣傳活動,以萬聖 ...


劉穎鏇入鬼屋嚇人

藝人劉穎鏇(Tiffany)、陳曉華(Hera)、鄧佩儀、戴祖儀、郭子豪和麥凱程昨日到將軍澳電視城出席明珠台萬聖節電影宣傳活動,以萬聖節造型玩遊戲。問到過往萬聖節會否Cosplay?Tiffany透露最多是戴面具,因以前不懂化妝,又自嘲素顏已足夠嚇人,Hera則表示曾與朋友扮埃及人去主題公園玩:「但有頭威冇尾陣,最後畀人嚇番轉頭。」兩女表示喜歡到鬼屋探險,Tiffany愛刺激感,但笑言必定要與一班人同行:「有咩事可以推佢哋去擋,所以大家驚我仲多過驚鬼,覺得我成日整蠱人。」Hera表示讀書時曾玩筆仙,但剛開始已驚到退出做旁觀者,幸沒有恐怖事發生。

至於鄧佩儀表示對萬聖節興趣不大,平時亦很少看鬼片:「我相信世界上有嗰啲嘢,入行後經常去荒廢地方拍攝,費事疑神疑鬼,都係唔睇鬼片,但拍就唔驚。」



戴祖儀
  • 戴祖儀
鄧佩儀與戴祖儀攞住隻「鬼手」鬥擺甫士。

  • 鄧佩儀與戴祖儀攞住隻「鬼手」鬥擺甫士。



鍾意就快D Share啦!