網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

郭富城:郭太網絡攻防戰!熊黛林VS方媛 __,方媛,熊黛林,郭富城,

熊黛林同方媛都係靚媽。快將39歲的熊黛林與32歲的方媛同樣貴為「郭太」,前者是名模、後者是天王嫂,除了同是靚媽外,亦不約而同經常更新社交網,吸Like ...


熊黛林同方媛都係靚媽。


快將39歲的熊黛林與32歲的方媛同樣貴為「郭太」,前者是名模、後者是天王嫂,除了同是靚媽外,亦不約而同經常更新社交網,吸Like增加人氣!


爭做KOL
為打造時尚博主形象,方媛經常拍Vlog分享生活點滴,如學習插花及享受下午茶,透過影片生動地呈現吃喝玩樂及家庭樂,相反平時影慣相的熊黛林則以傳統照片分享家庭生活。


文靜VS好動
愛扮靚的方媛曾化身美容達人,教大家DIY整腳甲,不吝嗇扮靚心得。而熊黛林為保持美好身段,不時上載做運動照,晒線又晒線條,順道宣傳自家運動品牌,一舉兩得!


素顏VS長腿
擁有1米79模特兒身形的熊黛林,經常以一對修長美腿作賣點,而方媛則不時在社交網上載素顏相,以不同的「美」呃Like!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!