網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

關楓馨:關楓馨進修演藝 孖爸爸關禮傑拍戲 __,關禮傑,

係就好喇,父女檔上陣。藝人關禮傑女兒關楓馨(Fabienne)、羅苡之、「蛙泳王后」江忞懿今日出席意大利品牌MaxMara「MaxTheTeddy」慈 ...


係就好喇,父女檔上陣。


藝人關禮傑女兒關楓馨(Fabienne)、羅苡之、「蛙泳王后」江忞懿今日出席意大利品牌MaxMara 「MaxTheTeddy」慈善活動,身穿大褸的Fabienne笑說好熱,並表示有留意2020秋冬新裝。


她透露現時在港從事教育工作,學以致用:「我當時主修教育,依家教小朋友英文,有時單對單,有時教一班。(培養耐性?)係呀,有時好難叫佢哋坐定定。要我教小朋友就ok,照顧就唔得」


問到她會否有興趣加入娛樂圈?Fabienne坦言:「有諗法,但我比較想演戲,因為唔夠高做Model,同埋我想進修讀演藝課程,睇吓有咩適合自己。(爸爸支持你?)爸爸媽咪畀我自己想做咩就做咩!」至於問到會否想跟爸爸合作拍戲?她說:「如果有機會都想同爸爸一齊合作。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!