網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

又走人!《東張》咪神林泳淘被無綫炒魷 __,咪神,林泳淘,無綫,

好唔捨得你呀!無綫節目《東張西望》主持林泳淘早前仍如常主持節目,但據知已被無綫突然提前解約,於上月底低調「被離職」,離開效力7年的無綫。據知,雙方本身 ...


好唔捨得你呀!


無綫節目《東張西望》主持林泳淘早前仍如常主持節目,但據知已被無綫突然提前解約,於上月底低調「被離職」,離開效力7年的無綫。據知,雙方本身仍有一年合約,盛傳與其政治表態有關。


籲參加遊行


向來敢言的Wingto,今年3月曾公開呼籲市民參加3月31日的遊行,隨後傳被無綫雪藏兩個月,絕迹《東張》,後來獲解凍復工。直至7月,有傳運動飲品商因政治理由抽起無綫廣告,Wingto於社交網上載拿着該飲品去睇戲的相片,「踩界」暗撐,疑埋下被離職的伏線。


Wingto接受東網訪問,對於被解約感愕然:「成件事發生得比較突然,咩原因就唔清楚喇。」問到未來有何打算?她稱有意轉型做KOL,向網上發展:「KOL、活動司儀咩都會試,依家自由身彈性大啲,拍網劇、網片,乜都可以。我比較幸運,冇本事供樓,暫時生活上唔算有太大壓力。」


由參選香港小姐加入無綫,Wingto轉眼已效力7年,最不捨得是一班《東張》同事:「我喺無綫7年,大部分時間都喺《東張》度過,大家關係好好,好似一家人咁樣,好唔捨得佢哋,但唔緊要,緣分如果嚟到呢一度,就係呢一度,希望大家事事順利、開心。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc

👉[多圖 重溫 慎入流鼻血] 林泳淘:《3日2夜》x《東張》!

鍾意就快D Share啦!