網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

姜紫藍:驚恐症發作 姜紫藍外遊意外一地血 __,姜紫藍,

好黑仔!近年轉做作家的姜紫藍(Color),昨日在網上發長文分享一件驚險事,她透露近日與家人外遊,不過因航班延遲,滯留在員工宿舍,令她的驚恐症發作,出 ...


好黑仔!


近年轉做作家的姜紫藍(Color),昨日在網上發長文分享一件驚險事,她透露近日與家人外遊,不過因航班延遲,滯留在員工宿舍,令她的驚恐症發作,出現狂嘔和暈眩的情況:「之後我仲唔為意踢向石頭,令腳趾受傷流到一地血。去到機場,員工將我嘅機票撕掉,話我一家人都可以登機,而我要送進醫院。爸媽很氣,仲差點動粗,話絕對唔會留低我一個。」最後為證明可以上機,Color站在原地不動一小時並簽字證明後果自負,他們才願意放行。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!