網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

高圓圓:帽仔遮風勁可愛 高圓圓囡囡靚樣曝光 __,高圓圓,

唔知似爸爸定媽咪呢?日前內地媒體拍到大陸藝人高圓圓帶女兒Rhea現身的照片,當日下午,高圓圓的黑色保母車出現在某小區門口,似係到好友家中作客。高圓圓落 ...


唔知似爸爸定媽咪呢?


日前內地媒體拍到大陸藝人高圓圓帶女兒Rhea現身的照片,當日下午,高圓圓的黑色保母車出現在某小區門口,似係到好友家中作客。高圓圓落車後,高媽媽抱着外孫女現身,才四個月多大的Rhea首次露面,並被緊緊包裹住,頭上還戴着一頂帽仔遮風。


素顏的圓圓打扮休閒,戴黑色漁夫帽遮面,而好友見到圓圓後,即興奮跑去為她帶路,入電梯時又側身讓高媽媽跟孩子先進入,之後幾人在好友家中待了數小時後才緩步離開。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!