網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

徐榮:徐榮同仔仔睇舊照嘆大得太快 __,徐榮,

徐榮笑言依家抱唔起仔仔喇。藝人徐榮向來係圈中好爸爸,唔使工作時就陪一對仔女親子樂。呢日徐榮同兒子徐朗合照,見佢攬到仔仔實一實,而徐朗仲拎住一張自己BB ...


徐榮笑言依家抱唔起仔仔喇。


藝人徐榮向來係圈中好爸爸,唔使工作時就陪一對仔女親子樂。呢日徐榮同兒子徐朗合照,見佢攬到仔仔實一實,而徐朗仲拎住一張自己BB時同徐榮嘅舊照,見到仔仔轉眼長大不少,徐榮感慨留言:「眨吓眼就咁大個,張相好似冇幾耐之前影,大得太快抱哥哥唔起,好快高過我,美好回憶。」隔住個mon都感受到佢哋父子感情幾咁好呀!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!