網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

【人生巨變】林子博至今未知「死因」 慶幸無情雞換有情人相助 __,林子博,

無綫無情,人間有情。48歲的林子博,過去11年在無綫娛樂新聞台做主播,偶爾有機會參與劇集和綜藝節目,跟太太Shirley公一份婆一份,一家四口生活雖不 ...


無綫無情,人間有情。



48歲的林子博,過去11年在無綫娛樂新聞台做主播,偶爾有機會參與劇集和綜藝節目,跟太太Shirley公一份婆一份,一家四口生活雖不富裕,但知足。



數個月前,這個幸福之家起了重大變化,跟子博結婚16年的Shirley,忽然患上極罕有癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」,不但進入第四期,癌細胞更擴散到肝、胰、肺及淋巴。Shirley為抗癌而辭去原來工作,子博一個人孭起整頭家,勉勉強強以為撐得住,卻沒想到無綫決定本月1日約滿後不再跟他續約,連家中唯一經濟支柱也倒下來。



不過,一隻「無情雞」換來一班「有情人」,古天樂、汪明荃、鄭秀文、張衞健、薛家燕、鮑起靜、江美儀、張慧儀…Z難子博相熟的、不相熟的,一個個伸出援手,有些經濟上支持,助Shirley到美國就醫,有些給他介紹工作,比起乜乜大型籌款節目,來得更真實、更真心。



子博日前接受《蘋果》專訪時由衷感激說:「我呢11年喺娛樂新聞台係冇白過,因為真係有好多呢一行嘅人,你諗都諗唔到,我只不過訪問過2次、3次,真係冇電話冇交情,但佢哋都有幫我,好似大帥哥張衞健,佢搵我電話WhatsApp我,有好多鼓勵嘅說話同我講,甚至乎佢留言畀我太太,我太太聽完之後喊咗出嚟。佢話:『你要頂住呀,你一定會好番㗎,大帥哥會撐你呀!』」至於ViuTV方面亦已招手,正如子博所講,天無絕人之路。



曾經有傳子博因為在社交網發表過黃絲言論才不獲無綫續約,子博亦已否認此說法,強調自己講子女講民生居多。究竟,他有否向公司了解過「真正死因」?



「冇問,因為你問都好似幫唔到件事。我個人遇到問題唔會鑽牛角尖諗返件事點解會發生,我淨係諗個解決方法,當我遇到呢個問題,我第一時間諗:『我點樣同老婆講呢?』我淨係諗點樣去安撫我太太嘅情緒。」



Shirley聽到子博失業後曾經爆喊,直至看到無數支持打氣留言,心情已平復下來。子博說:「我不停同佢講唔需要擔心,我又唔係冇手冇腳,你返唔到工啫,我仲返到工㗎嘛,最緊要有條命、有健康。加上呢幾日好多(網民)留言,我老婆都有睇,好多人都係一面倒撐我,老婆睇完之後舒服咗好多,釋懷咗。」



自己可有為被無綫離棄流過一滴淚?



「有㗎!自從公司講唔同我續約之後,我一路都OK嘅,係唔開心,但冇話好激動或者喊,點解呢?因為我經歷過,我以前喺亞視都係咁,我做咗9年,突然間話唔同我續約,我企咗喺度,之前嗰一年我本來2萬蚊人工,跟住減到萬二蚊,同我續一年,跟住之後嗰一年即刻話唔同我續約,因為佢已經減咗我人工,變咗我長期服務金少咗好多,嗰一刻我打擊仲大。跟住入咗東亞衛視,做咗5年,最後執笠,跟住又冇嘢做。」亞視年代他還因為失業而無能力供樓,要將樓賣掉。子博續說:「東家唔打打西家,冇一間公司係養你一世,所以我睇得好化。雖然我冇刻意去嬲TVB,但當有啲畫面喺我面前出現嘅時候,我就會好嬲TVB,就係我睇住老婆攬住個廁所嘔,因為化療藥啲副作用好勁,我望住佢攬住個廁所嘔嗰陣,我幫佢唔到,喺嗰一刻我就會諗:『TVB你做乜喺呢個時間搞我?你畀我過咗呢關先』但到我老婆一冇嘢時,我冇再諗呢啲。」



無數網民鬧爆大台冷血無情,子博又有另一番睇法。「我唔係幫TVB講嘢,正如我頭先講過,我經歷過太多嘢,公司手起刀落嘅情況,只不過呢段時間我咁唔好彩,因為屋企有事,如果我屋企冇事,我覺得個結局其實係一樣,啲人就覺得點解喺呢個時候你仲要搞佢呀?我冇諗太多,我淨係覺得佢真係一間公司,佢唔係一個慈善機構,唔係一個社企,可能佢都有佢嘅難處,大家都知道佢而家比較少廣告,可能又加埋呢個社會氣候,令到佢哋都有呢個壓力,我唔係刻意幫佢諗,只不過令到我自己好過啲啫。」



Shirley現於東區醫院做化療,但頭兩次在浸會做化療,已花掉兩公婆積蓄七七八八,面對屋租和一家人生活費,失業的他又如何應付?子博滿樂觀說:「我自己都有個心理準備唔知幾時搵到工,我假設兩、三個月,咪使埋部份積蓄咁囉,又唔係諗到咁絕望,我會做part time,因為報道出街之後,真係有人搵我做活動MC。」



子博10歲囝囝卓楠,擔心媽咪知道爹哋失業後影響病情,天真到建議爹哋「扮返工」瞞媽咪,至於14歲大女詠渝,亦主動說做兼職幫補家計。子博自豪的說:「我對仔女其實好生性,自從我老婆病之後,我對仔女喺屋企嗌交係嗌少咗,聽話咗,自動自覺做功課。我冇喺TVB做,我個仔第一時間話:『爹哋嚟緊唔使畀零用錢我㗎喇。』阿女呢,佢第一時間話要做part time,我話爹哋好快搵到嘢做嘅,你畀心機讀書已經夠,我唔使你好成績,畀我見到你兩隻嘢乖乖地溫書,爹哋媽咪都已經好安慰。」



今次可算是人生最大打擊?子博苦笑:「我希望係!唔好再嚟喇!」



採訪:戴彩煥

攝影:沈健程

攝錄:馮嘉銘、葉君海

場地:BARON 99



-----------------------------



-----------------------------





48歲的林子博,過去11年在無綫做主播,豈料家逢巨變時被請食「無情雞」。 48歲的林子博,過去11年在無綫做主播,豈料家逢巨變時被請食「無情雞」。
不過,一隻「無情雞」換來一班「有情人」,子博相熟的、不相熟的,一個個伸出援手。

不過,一隻「無情雞」換來一班「有情人」,子博相熟的、不相熟的,一個個伸出援手。
子博說:「有好多呢一行嘅人,你諗都諗唔到,我只不過訪問過2次、3次,真係冇電話冇交情,但佢哋都有幫我。」

子博說:「有好多呢一行嘅人,你諗都諗唔到,我只不過訪問過2次、3次,真係冇電話冇交情,但佢哋都有幫我。」
有傳子博因為在社交網發表過黃絲言論才不獲無綫續約,子博亦已否認此說法。

有傳子博因為在社交網發表過黃絲言論才不獲無綫續約,子博亦已否認此說法。
今次可算是人生最大打擊?子博苦笑:「我希望係!唔好再嚟喇!」

今次可算是人生最大打擊?子博苦笑:「我希望係!唔好再嚟喇!」

鍾意就快D Share啦!