掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

菊梓喬怒摑出軌男:原來自己愛受騙 __,菊梓喬,

Hana謂對住鏡頭打人好尷尬。
菊梓喬怒摑出軌男:原來自己愛受騙Hana謂對住鏡頭打人好尷尬。菊梓喬(Hana)早前為新歌《你喜歡說謊》拍攝MV,此歌為劇集《黃金有罪》片尾曲。Han ...




菊梓喬怒摑出軌男:原來自己愛受騙

Hana謂對住鏡頭打人好尷尬。

菊梓喬(Hana)早前為新歌《你喜歡說謊》拍攝MV,此歌為劇集《黃金有罪》片尾曲。Hana說:「今次呢個MV是講述一對男女的愛情故事,其實女方一直知道個男人出軌兼講大話,但只是迷失在他的謊言裏沒法抽身,原來自己喜愛受騙。」

始終是傷心情歌,今次除了一貫的喊戲之外,導演要求Hana在其中一幕要質問掌摑男對手。Hana:「如果自己真係遇到呢個情況,相信都會好嬲,但係要打人仲要係對住鏡頭真係好尷尬,好在試咗幾次之後都順利完成,自己每打完一次都即刻問對手有冇事,個男model好專業仲叫我打大力啲。」

新一年Hana祝願大家最緊要身體健康,「自己早幾日腸胃炎迫住要停工休息,本來安排了拍攝另一首新歌的MV,但冇辦法要取消,麻煩到工作人員真係唔好意思,所以健康真係好重要,最近非常時期大家更加要小心注意衛生。」




鍾意就快D Share啦!