掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

其實唔係英文名嚟!高比拜仁名字由來嘅秘密│時事新聞台 娛樂

其實唔係英文名嚟!高比拜仁名字由來嘅秘密│時事新聞台
高比拜仁(KobeBryant)早前意外過身,終年41歲。無疑,佢係千禧年代NBA最有影響力嘅球星之一。不過原來佢嘅影響力,並唔止於NBA界,今次就同 ...




高比拜仁Kobe Bryant)早前意外過身,終年41歲。無疑,佢係千禧年代NBA最有影響力嘅球星之一。不過原來佢嘅影響力,並唔止於NBA界,今次就同大家講翻佢名由來嘅秘密

撰文:海月|圖片來源:群星IG、facebook、Kobe Bryant IG



高比拜仁名字由來嘅秘密

唔講唔知,當年1978年曾係NBA選手高比嘅父親Joseph Washington Bryant,因為係日本神戶食到牛肉,受到神戶牛嘅美味感動,決定用神戶(KOBE)嘅羅馬拚音,為兒子取名為Kobe(高比),全名成為高比拜仁Kobe Bryant)。而老拜仁亦也非常喜歡日本,後來曾喺日本籃球聯盟中擔任過總教練。



美國職籃NBA退役球星高比拜仁Kobe Bryant),日前搭乘私人直升機失事身亡。 」「神戸肉流通推進協議会 」早前表示:高比拜仁嘅成就,大大提升神戶牛的知名度,為呢件不幸表達哀悼之意。

協議會事務局長谷元哲則:神戶牛嘅全球知名度,絕對同高比嘅命名有關,我哋感到非常光榮,聽聞佢不幸亡故,覺得十分驚訝同遺憾。並指出,神戶牛嘅海外出口禁令直到2012年才解除,當時因為高比超高人氣,助長咗神戶牛嘅海外銷量。



高比拜仁(Kobe Bryant)生於1978年美國費城,生前曾效力洛杉磯湖人(Los Angeles Lakers)20年,直至2016年退休,結束球壇生涯,轉向其他方面發展,同年,他還客串演出電影《捉鬼敢死隊》(Ghostbusters),翌年,就製作其動畫短片《親愛的籃球》,並獲得2018年《第90屆奧斯卡金像獎》「最佳動畫短片獎」,成為史上第一位入圍並獲頒「小金人」的NBA球星。







根據美國當地的報導所指出,Kobe在當籃球員時已習慣用直升機代步,事發當日,他就帶著其13歲的女兒GiGi Bryant,到自己所創辦的籃球學校內參加活動,臨近到達期間竟發生火警,直升機就失事墜毀於山坡上,機上一行五人當場罹難。而照目擊者所表示,直升機在墜毀前,引擎曾發出很大的聲響,然後冒出大量濃煙;當局現正調查墜毀的主要原因。








來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!