掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

【教會童星做戲上咗癮】余香凝心郁想自己拍MV __,余香凝,

【教會童星做戲上咗癮】余香凝心郁想自己拍MV10分鐘前影壇新貴余香凝(Jennifer)都真係幾多戲拍,不過佢呢日開工唔係拍邊個導演新戲,而係拍自己作 ...




  • 【教會童星做戲上咗癮】余香凝心郁想自己拍MV
  • 10分鐘前






影壇新貴余香凝(Jennifer)都真係幾多戲拍,不過佢呢日開工唔係拍邊個導演新戲,而係拍自己作曲嘅新歌《無得比》。放低咗演員身份,埋位專心夾band唱歌,反而勾起咗佢嘅導演癮。「第一次冇參與演戲嘅部分,放手交畀其他演員去做,同公司嘅方珈悠(Jamie)都有參與拍攝,好多謝大家仗義幫忙!不過因為緊張個效果,所以一早就嚟睇佢哋拍攝,當中有個小朋友可能太攰,中途扭計跑走咗,我突然有啲『導演上身』嘅感覺,一路喺鏡頭外教佢點做,呢個經驗幾特別,以後有機會都想執導自己MV,不過自知鏡頭處理方面唔係咁叻,所以希望可以合導。」

Jennifer話首歌嘅取材喺嚟自佢自己嘅親身經驗。「《無得比》主要係講『比較』嘅心理,記得小學時,有個同學彈琴好叻、讀書又好,媽咪經常同我講『你學吓人啦,點解你咁差㗎?』當時成日覺得自己好無用。最近媽咪撞返呢位舊同學,原來過咗咁多年,我仍然耿耿於懷,暗地裡想同對方比較,睇吓邊個成功啲,我先發現呢個心態好恐怖,所以要用呢首歌提醒自己,唔好成日同人比較,要相信每一個人都係獨特嘅,希望透過呢首歌,鼓勵大家多啲欣賞同愛惜自己,相信自己係最完美。」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!