掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

【頭條獨家】拍心口保證鼠年「冇意外」 JW關楚耀未打算組織家庭 __,JW,關楚耀,

董嘉儀、關楚耀、王灝兒及王曉君開開心心食開年飯。JW同阿關冇諗過今年雙囍臨門。
【頭條獨家】拍心口保證鼠年「冇意外」JW關楚耀未打算組織家庭董嘉儀、關楚耀、王灝兒及王曉君開開心心食開年飯。JW同阿關冇諗過今年雙囍臨門。過去一年王灝 ...




拍心口保證鼠年「冇意外」JW關楚耀未打算組織家庭董嘉儀、關楚耀、王灝兒及王曉君開開心心食開年飯。JW同阿關冇諗過今年雙囍臨門。過去一年王灝 ...




【頭條獨家】拍心口保證鼠年「冇意外」 JW關楚耀未打算組織家庭



董嘉儀、關楚耀、王灝兒及王曉君開開心心食開年飯。JW同阿關冇諗過今年雙囍臨門。

過去一年王灝兒(JW)同關楚耀(Kelvin)成績都唔錯,除咗各自出咗兩首歌曲外,仲一齊走埠,去咗英國開演唱會,踏入新的一年,兩人孖住同門董嘉儀(LuLu)及王曉君(Elaine)一齊食開年飯開心歡聚。席間被問到成日同富貴男友Tarzan放閃嘅JW會否做鼠年新娘?她就堅決話冇plan,又話深信鼠年唔會出意外(懷孕)!語畢就交波追問關楚耀,搞到Kelvin都尷尷尬尬話:「我都會好安全。」好搞笑。採訪:方騫平 攝影:張詠森 場地:山林道松山海鮮鍋

今年王灝兒、關楚耀、董嘉儀及王曉君揀咗食中菜,包括有鴻運豉油雞、發財好市、嘻蝦大笑、年年有魚、同生財生菜賀年,JW仲考急智大講意頭話:「食過黃金蝦,做嘢唔會畀人蝦;食過豉油雞,周身冇閉翳!」Kelvin大笑回話:「食過豉油雞,大家唔會曳!」Elaine接住說:「食咗蝦醬生菜就人見人愛!」LuLu唔執輸說:「發財蠔鼓做嘢唔會屎!」

好索嘅Joann係兼職模特兒,阿關已將她私有化。
好索嘅Joann係兼職模特兒,阿關已將她私有化。
關楚耀妹妹關美薇今年9月會爬頭哥哥頭出嫁。

關楚耀妹妹關美薇今年9月會爬頭哥哥頭出嫁。

未打算鼠年結婚

去年JW推出的歌曲《年末感恩》及《逃生門》反應好好,今年會乘勢追擊,所以唔打算做少奶奶:「我哋係開心嘅,希望新一年Keep住開心,多謝大家關心,但同男友喺工作上各自有大計,暫時唔會喺鼠年結婚。我係傳統嘅女仔,一定唔會有意外,呢方面我交波畀阿關,問吓佢會唔會突然有咗BB呢?」Kelvin即一面尷尬回應:「我都好安全!雖然見身邊人好幸福,都好想有自己嘅家庭,而且都認定咗女友Joann,但仲未有呢個plan,反而妹妹關美薇(Natalie)今年9月會爬頭出嫁。」提起空姐女友,關楚耀自爆女友對他外表好有要求:「佢成日取笑我肥咗同脹咗好可愛喎,其實我好唔開心,因為我係走有型路線,𠵱家唯有努力keep fit。」

Elaine時常提醒自己要優雅咁管教子女,作為潮媽要以身作則。

Elaine時常提醒自己要優雅咁管教子女,作為潮媽要以身作則。
LuLu同蘇麗珊都熱愛做運動。

LuLu同蘇麗珊都熱愛做運動。

另外,育有一子一女的Elaine要平衡工作和家庭,最重要抽些少私人時間畀自己做吓運動;至於剛考咗瑜伽牌的LuLu話多一個技能嚟裝備自己,希望新一年可以推動到大家多做瑜伽。

JW同阿關成為拍擋兼好友。

JW同阿關成為拍擋兼好友。

鍾意就快D Share啦!