掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

武漢肺炎:自己剩半盒!王君馨受神感召去深水埗派口罩 __,新型肺炎,武漢肺炎,王君馨,

王君馨同衛蘭(左圖左)喺上星期五年初七去咗深水埗派口罩畀有需要嘅人。武漢肺炎疫情嚴峻,市面上「一罩難求」,不過藝人王君馨(Grace)同衛蘭好有善心, ...




王君馨同衛蘭(左圖左)喺上星期五年初七去咗深水埗派口罩畀有需要嘅人。


武漢肺炎疫情嚴峻,市面上「一罩難求」,不過藝人王君馨(Grace)同衛蘭好有善心,去深水埗派口罩畀有需要嘅人士,而且Grace當時屋企只剩低半盒口罩,但佢依然堅決去派發,並喺網上晒出一張同衛蘭及好友拎住一盒口罩嘅合照,留言:「上個星期五,初七,我和兩位好姊妹喺屋企在團契,在祈禱中,畀聖靈感動,叫我們去深水埗派口罩。當時的我,家中只得番半盒口罩,都有少少擔心,但相信如果神叫我們做的事情,祂一定會好好照顧我們。祂的恩典夠我們用。」Grace又感謝兩位好姊妹畀勇氣佢,同佢一齊走出第一步:「我哋除咗同心同力仲可以同行!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!