掃呢頁CODE去手機

2020年3月17日 星期二

張兆輝轟英國政策混亂:個個要走難返香港! #張兆輝

張兆輝早已買機票,女兒將於周五抵港。
張兆輝轟英國政策混亂:個個要走難返香港!現時新冠肺炎肆虐英國與美國,張兆輝的子女身在倫敦讀書。昨日他受訪時表示,子女已買機票返港,將於星期五抵港。他坦 ...




張兆輝轟英國政策混亂:個個要走難返香港!

現時新冠肺炎肆虐英國與美國,張兆輝的子女身在倫敦讀書。昨日他受訪時表示,子女已買機票返港,將於星期五抵港。他坦言對當地消息混亂感憤怒:「之前英國爆發,啲官員又話唔理,有啲華人戴口罩又畀人打,個個要走難返香港!」

至於森美的17歲兒子亦在英國留學,將於下星期返港。他苦笑表示兒子屆時要隔離:「我啱啱先喺加拿大返嚟自我隔離,仲未見過父母,打算下星期夠14日,個仔返埋嚟就一家團聚,依家真係唔知幾時先可以。(擔唔擔心囝囝?)少少擔心,已經寄咗口罩畀佢。佢住喺郊區,見牛多過見人,只係擔心佢喺倫敦返嚟嗰陣啫。」

森美指兒子返港後會接受隔離。
  • 森美指兒子返港後會接受隔離。

另外,崔碧珈早前飛美國工作兼讀演藝課程,原本打算盡快返香港,但買不到機票,已做好心理準備返港後接受隔離。而早前為電影《花木蘭》宣傳的甄子丹,現時舉家留在美國,坦言一切小心,會做好個人衞生,以策安全。




鍾意就快D Share啦!