掃呢頁CODE去手機

2020年3月17日 星期二

【爆相爆片】袁詠儀同囝囝泰國避疫獨欠張智霖 消毒酒精連腳搓 #張智霖 #爆相爆片 #袁詠儀

上月張智霖(Chilam)出席撐警明星飯局,席間與退休警司朱經緯合照。照片曝光後,Chilam的的社交網被洗版圍剿兼unfollow,連帶老婆袁詠儀( ...






上月張智霖(Chilam)出席撐警明星飯局,席間與退休警司朱經緯合照。照片曝光後,Chilam的的社交網被洗版圍剿兼unfollow,連帶老婆袁詠儀(靚靚)及囝囝張慕童的IG也不能倖免。出身警察世家的靚靚撐警屬無可厚非,眼見囝囝被網絡欺凌,她留言叫大家高抬貴手︰「小朋友沒有做任何錯的事,可否不要這樣對小朋友嗎?」不過被王喜在FB出post反寸,貼青年被克警暴打的相片,之後兩公婆便在網上神隱。

到3月8日靚靚再在IG貼出一張背影相做出心心手勢,祝賀「三八婦女節」,貼圖背景所見似乎不在香港。原來靚靚當時跟13歲的魔童正身在泰國布吉,跟一班親友外遊,有本報讀者周太在當地旅行時碰到靚靚,透過《蘋果》的「爆相爆片」分享相片。周太表示3月8日下午6點左右,在當地Big C超級市場門外,見到靚靚一行人浩浩蕩蕩離開超市,她說︰「嗰度係Jungceylon Shopping Center,佢哋推住幾車嘢出嚟,應該剛剛喺Big C買完嘢,出嚟等車。」從周太提供的短片見到,靚靚、魔童跟親友一行約十人,當中未見到Chilam,各人都是T恤短褲,可能天氣太熱都沒有戴口罩。不過他們都非常注意防疫,一步出超市,靚靚就為各人分發酒精搓手液。等車期間靚靚不停搓,連小腿及腳踭位都沒有放過。大概等了5分鐘左右,一輛小巴來到,靚靚等人將剛買到的日用品及零食飲品放上車後離去。

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

(讀者提供圖片)


門外靚靚分發搓手液給囝囝及親友。(讀者提供圖片)


靚靚見搓完手有剩,連小腿都搓埋。(讀者提供圖片)


收穫豐富有兩車食品。(讀者提供圖片)


一行約有十人。(讀者提供圖片)


一家三口經常外出,不過今趟未見Chilam同行。(IG圖片)


身在泰國的靚靚不忘為婦女節送上祝福。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!