掃呢頁CODE去手機

2020年3月17日 星期二

【咁福建炒飯呢?】陳法拉IG爆粗鬧特朗普 指Chinese virus係種族歧視 #特朗普 #陳法拉

武漢肺炎蔓延全球,周一美國累計確診個案已有4,008宗,美國總統特朗普不時於twitter上關注疫情,但過往他都是以「COVID-19」來稱呼武漢肺炎 ...






武漢肺炎蔓延全球,周一美國累計確診個案已有4,008宗,美國總統特朗普不時於twitter上關注疫情,但過往他都是以「COVID-19」來稱呼武漢肺炎,直到周一晚,特朗普首次於推文中以Chinese Virus來稱呼武漢肺炎。Chinese Virus此詞一出,即登上twitter是日trending,不過05年國際華裔小姐亞軍陳法拉,似乎對「Chinese Virus」一詞相當反感,更於其IG的限時動態上,爆粗鬧爆特朗普係種族歧視:「Why does he have even the energy to make up s**t like that, when we have so much to deal with and to heal from!?!?!?This is intentional racist.」

雖然法拉嬲到爆粗,但網民們似乎唔多撐,紛紛到其FB上留言:「Chinese virus又一個拎美籍嘅護旗手」、「中國肺炎本來出自中國,你咁愛大陸,不如放棄美國護照,返大陸居住,又唔見你為香港人出聲,大陸人始終係大陸人!」

其實陳法拉連日來都有在IG的限時動態出post談及武漢肺炎,如解答為何市民會盲搶廁紙、英國政府對武漢肺炎的應對方案等。

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》



網民唔撐法拉。(FB圖片)


(FB圖片)


(FB圖片)


法拉爆粗鬧特朗普種族歧視(IG圖片)


(FB圖片)


法拉解答盲搶廁紙原因。(IG圖片)


(IG圖片)


她亦有爆粗鬧英國政府。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!